Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Blog

Email mbetet një nga metodat e preferuara të rritjes së shitjeve dhe forcimit të marrëdhënieve me klientët. Prej vitesh, kompanitë ndërkombëtare preferojnë të komunikojnë me klientelën me anë të email. Por përse email, pavarësisht rritjes së rrjeteve sociale dhe formave më të avancuara të marketingut dixhital, ende ruan një rol tepër të rëndësishëm në strategjitë e

MËNYRA MË E MIRË PËR TË SHITUR DIÇKA – MOS SHISNI GJË. FITONI VËMENDJEN, RESPEKTIN DHE BESIMIN E ATYRE QË DUAN TË BLEJNË. - RAND FISHKIN, Sipërmarrës, CEO i SEOMOZ dhe SparkToro Kjo shprehje tregon vetëm një pjesë të medaljes të ndryshimeve mes marketingut tradicional dhe atij modern, dixhital. Ku ndryshon marketingu tradicional nga ai dixhital? Kur